615030545
//www.seowebconsultora.es/wp-content/uploads/2017/08/descarga.png

CLASES MARKETING DIGITAL REDES SOCIALES AJUNTAMENT DE SITGES

Clases de Redes sociales para Proyectos de Turismo Digital en Sitges.
http://www.sitges.cat/

OBJETIVO

Crear un Plan de Marketing Digital para Contenidos y dar a a conocer los proyectos de Cultura y Turismo en Sitges.

 

PLAN SOCIAL MEDIA

Plan de social media para crea una página web atractiva con pluggins y contenidos automatizados para las Redes sociales B2B.

Facebook
Twitter
Linkedin
Scribb
Slideshare

 

3. THE GOAL

The primary goal was to maximize conversions and consolidate the operations of their four other divisional websites into a single intuitive brand experience.

This would enable Cleveland Brothers to enhance their overall marketing strategies by providing better product promotion and streamlined integration with existing Caterpillar technology offerings. We were ready for the challenge and had our team of interactive experts rethink the entire approach to structure, interface and core technologies used on their site in the past.

chart
Counter image
0.01
CTR
Counter image
56
Less CPA
Counter image
129
Page View
Counter image
370
ROI

LIKE & SHARE THIS PROJECT:

Albert Bargues Grau: Alcaldia de Sitges

 

“La especial importància  en les campanyes de comunicació a les diferents xarxes comportant tenir uns  profunds  coneixements que t’agraeixo hagis pogut compartir amb nosaltres eixís com l’excel·lent tasca realitzada en la preparació de metodologies per la comunicació de projectes com el de la reforma del Palau Maricel  de Sitges i d’altres.”

Albert Bargues Grau

Arquitecte:Ajuntament de Sitges | Servicio Plan de comunicación Digital Social Media

GET A FREE QUOTE

(*) We’ll never spam your email!